Reklamace a vrácení zboží
Reklamační řád Odstoupení od smlouvy Poškozená zásilka
Reklamace zboží
Zjistili jste vadu na výrobku, nebo výrobek přestal fungovat v průběhu běžného používání? Pokud je výrobek v záruční době, neváhejte a kontaktujte nás.
Pošlete nám popis závady na reklamace@schwarzdesign.cz nebo využijte tento kontaktní formulář, případně nás můžete kontaktovat poštou na adresu:
SchwarzDesign - reklamační oddělení
Zavadilka 2620,
370 05 České Budějovice
Česká republika
a domluvíme se na jejím odstranění.
K dopisu či e-mailu přiložte důležité informace, na jejichž základě bude možné výrobek vyreklamovat. Budeme od Vás potřebovat:
- Předmět reklamace
- Název výrobku, velikost, barva
- Cena výrobku
- Číslo účtenky / objednávky / faktury
- Datum nákupu
- Informace o zákazníkovi
- Jméno a příjmení, popř. název firmy, na kterou byl výrobek zakoupen
- Kontaktní údaje (e-mail, telefon, číslo účtu)
- Preferovaný způsob vyřízení objednávky
Uvítáme i fotografii závady, kopii účtenky nebo jakýkoliv jiný materiál, který je s reklamací spojený a přijde Vám důležitý.
Poskytnutím výše uvedených údajů berete na vědomí, že znáte podmínky zpracování osobních údajů.
Co byste měli ještě vědět?
-
Kupující je v souladu s § 2104 povinen zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.
-
Pokud při doručení zjistíte, že je zboží poškozeno, je vyhotoven záznam o poškození. My vám poskytneme přiměřenou slevu z dodávky nebo Vám dodáme jiný výrobek bez vady.
-
Před prvním použitím doporučujeme prostudovat návod k použití či návod na obsluhu a případné záruční podmínky a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavujete nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodíte a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti prodávajícího za vady.
-
Na vyřízení reklamace máme 30 kalendářních dnů od doručení podkladů, na jejichž základě bude možné výrobek vyreklamovat. Budeme se však snažit reklamaci vyřídit co nejdříve, bez zbytečného odkladu.
-
Doba pro uplatnění práv z odpovědnosti prodávajícího za vady u zboží nakoupeného prostřednictím internetového obchodu začíná běžet převzetím věci kupujícím a trvá 2 roky (24 měsíců). Na jaké vady se reklamace vztahuje si můžete přečíst v reklamačním řádu.
-
Pokud jste zjistili, že záruční lhůta na výrobek již uplynula, jedná se o pozáruční servis. I tak nám napište, zkusíme Vám pomoci.
Reklamační řád Odstoupení od smlouvy Poškozená zásilka