Platba a doprava
Zboží odesíláme až po uhrazení celé objednávky.
MOŽNOSTI PLATBY
Bankovní převod
Za objednané zboží lze zaplatit platbou bankovním převodem. Po přijetí objednávky naším pracovníkem bude zákazníkovi vystavena a zaslána na e-mail zálohová faktura, kde jsou uvedené veškeré podklady k platbě. Jakmile bude objednávka uhrazena a zboží skladem, ihned zásilku expedujeme.
Platba online
Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, a.s.. Více informací k platební bráně lze najít na webu poskytovatele - https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
MOŽNOSTI DOPRAVY
Dopravu zboží zajišťujeme prostřednictvím smluvního partnera, kterým je přepravní společnost TOPTRANS.
Přepravní společnost doručuje zásilky po celé České republice. Zboží vám bude doručeno do 48 hodin od expedice z našeho skladu. Doručení zásilky je předem telefonicky avizováno řidičem v den doručení. Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič a to tzv. formou „od domu k domu“ – to znamená, že zboží vám doručí PŘED první uzamykatelné dveře.
Převzetí zásilky
Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápisem o škodě. V případě jakýchkoli pochybností o stavu zásilky doporučujeme s řidičem rozbalit a zkontrolovat zboží za jeho přítomnosti.
Zjistí-li se poškození zásilky po odjezdu řidiče, žádáme o nahlášení této události nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky na email reklamace@schwarzdesign.cz, kde vám rádi poradíme, jak v takových případech postupovat. V případě reklamace doporučujeme nevyhazovat obal - je předmětem důkazního řízení. Více se o správném průběhu reklamace zboží dozvíte na této stránce.